Turistička agencija Perla | tel/fax. 00385(0)23 600 003 | gsm. 00385 (0)98 836 164 | e-mail. info@perla-pag.hr | GPS. 44°26'49.0"N 15°03'21.4"E


Kod dolaska nakon 18:00 sati trebali biste nas kontaktirati na slijedeći broj: 00385 98 836 164


Predaja ključeva obavlja se u agenciji u toku našeg radnog vremna. Ukoliko dolazite van radnoga vremena kontaktirajte nas na naš broj 00385 98 836 164 koji je 24 sata u službi u slučajevima nužde. Apartman biste trebali napustiti do 10 sati kako bi mogao na vrijeme biti spreman za nove goste. Molimo Vas za razumjevanje u slučaju da apartmani u špici sezone budu tek u 13 sati spremni za Vas.


Čišćenje se vrši na dan dolaska i na dan odlaska Ručnici se mjenjaju svaka 3 dana Posteljina se mjenja tjedno. Ukoliko apartman ili soba nije, po Vašem mišljenju, temeljito očišćeno obratite se vašem predstavniku . Čišćenje kuhinjskog posuđa je obaveza gosta pred odlazak.


Večina privatnih apartmana nema u ponudi dječiji krevetić. Ukoliko ima, tada se naplačuje. Molimo Vas da pri slanju upita navedete Vašu želju kako bismo Vam pravovremeno mogli udovoljiti.


Kao i u svakom turističkom mjestu, postoji mogućnost krađe ili provale. Stoga preporučujemo našim gostima upotrebu sefa. Agencija Perla ne osigurava povrat vrijednosti ukradenih predmeta.


Slijedeće kreditne kartice su prihvaćene u većini restorana, hotela i trgovina : Visa, Eurocard, American Express, Mastercard.


Mnogi smještajni objekti i apartmani imaju zabranu za kućne ljubimce, stoga Vas upozoravamo da se o tom pitanju raspitate prije polaska na put. Ukoliko Vama odgovarajući smještajni objekt prihvaća kućne ljubimce, molimo Vas da ih i upišete u prijavnicu, a plačanje će biti u samoj destinaciji. Zbog higijenskih razloga se kućnim ljubimcima ne dozvoljava zadržavanje u večini hotelskih restorana i na javnim plažama.


Svaka kuhinja sadržava hladnjak, štednjak, posuđe, pribor za jelo i za prigotovljavanje jela. Molimo da pri dolasku prijavite nedostatak kako bismo pravovremeno mogli intervenirati.


Kako hotelski ili restorantski personal tako i vodiči i predstavnici vesele se Vašem « Hvala lijepa « putem napojnice. U Hrvatskoj je običaj ostaviti ( pored plačenog računa ) od 5% - 15% cijene na tanjuriću koji Vam donese konobar.


U pred i posezoni može doći do smanjenje ponude kako u zabavnom životu tako i u izletničkoj djelatnosti. Ali stoga imate prednosti odabira najbolje pozicije na neprepunjenim plažama, bez čekanja u restoranima i dučanima. Jednostavno mirniji odmor!


Od samog dolaska o Vama skrbe naši predstavnici. Pored toga, za slučaj nužde stoji Vam naš dežurni telefon 24 sata na raspolaganju 00385 98 836 164


Pošto planirate svoj boravak na otoku Pagu, a dolazite s sjeverne strane preko trajektne linije Prizna - Žigljen poželjno je imati i aktualni plan vožnje trajekata.


Prema dozvoli Hrvatskog ministarstva zdravstva tekuća voda na otocku Pagu je pitka. Djeci preporučamo, posebno u ljetnim mjesecima, konzumaciju mineralne vode!

Follow us on Facebook Follow us on instagram Viber contact WhatsApp chat&call Contact us
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva pretraživanja i pronalaženja usluga iz naše ponude.

Za više informacija o EU odredbi i području primjene odredbe pogledajte Politiku zaštite osobnih podatka klijenata Turističke agencije Perla